Boka tid online

På Creative Headz strävar vi efter att ge varje kund sitt drömhår. Prislistan visar från-priser på våra färgbehandlingar, då behandlingarna alltid skräddarsys efter kundens behov. Vill du ha ett mer exakt pris är du varmt välkommen in till önskad salong för en kort, kostnadsfri konsultation så vi kan fastställa ditt hårs utgångsläge och uppskatta tidsåtgång.

Registrera din mail
Hitta din salong
Boka en tid

Dessa enhetschefer går inte att boka online. Maila [email protected] eller ring 010-330 20 25 för att boka.

Cathrine på Odengatan 32, Scheelegatan 10 & Regeringsgatan 29
Camilla på Hornsgatan 41
Bojana på Odengatan 75
Isabelle på St: Eriksgsatan 41
Johanna på Sveavägen 33
Angelica på Götgatan 46
Elisabeth på Drottninggatan 73

Policy för beställning och avbokning av behandlingar och produkter 

Creative Headz strävar alltid efter att tillgodose våra kunders behov och önskemål. För att du ska känna dig trygg och veta vad som gäller vid avbokning, överenskommet pris och reklamation för behandlingar och produkter så tillämpar Creative Headz följande policy:

PRIS
Vid ett besök på Creative Headz så beslutar du i samråd med din frisör vilken behandling som ska utföras och hur du vill ha den utförd. Priset på behandlingen sätts enligt gällande prislista och godkänns av dig innan behandlingen utförs.

AVBOKNING
Avbokning av behandling ska ske senast 12 timmar innan bokat besök på telefonnummer 010-330 20 25. Vid avbokning mindre än 12 timmar före inbokat besök debiterar Creative Headz en kostnad för den behandling du har beställt. På söndagar när våra salonger är stängda kan du maila din avbokning till [email protected]. I mailet anger du vilken salong och tid som bokningen gäller.

REKLAMATION
Om en utförd behandling är uppenbart felaktig är det Creative Headz policy att i möjligaste mån åtgärda detta så att önskat resultat uppnås. Maila före- och efterbilder på ditt hår, en beskrivning av vad du önskar att åtgärda samt salong, frisör och datum du besökte oss till [email protected] så snart som möjligt efter ditt besök. En reklamation senare än 14 dagar efter utförd behandling kan medföra att det blir mycket svårt eller omöjligt att göra om eller åtgärda. Creative Headz tillämpar inte bytesrätt eller öppet köp på varor eller tjänster.

Observera att vi inte mottar reklamationer på telefon utan endast via mail.

ATT TÄNKA PÅ INFÖR BESÖKET
Ta med dig en bild på hur du vill se ut om du vill ha en särskild frisyr eller hårfärg. Det är inte säkert att din frisör och du har samma uppfattning. Genom att vara förberedd undviks missförstånd och ger oss de bästa förutsättningarna för att göra dig nöjd.

Få unika erbjudanden och spännande hårnyheter varje månad

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!