Varför ska vi erbjuda kunden service och vad innebär det för oss frisörer?

Våra Bossladies Joceline och Nathalie Akgun har börjat skriva månadskrönika för Hairmagazine. In och läs den senaste där de ger sina bästa tips och råd om service!

Läs hela krönikan här

Dela denna nyhet på:

Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på linkedin
Få unika erbjudanden och spännande hårnyheter varje månad

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Kära kunder,

Vi på Creative Headz försöker ständigt att se över våra rutiner för att kunna säkerställa en så trygg salongsmiljö som möjligt. Vi har infört flera säkerhetsåtgärder för att skydda både anställda och kunder, som du kan läsa mer om här.

Men vi behöver er hjälp! Vi ber er att komma själva, utan sällskap, på exakt utsatt tid för att minska trängsel på salongerna. Vi ber er att tvätta och sprita era händer vid ankomst och bära munskydd under behandlingen. Vi har både handsprit och munskydd att tillgå på samtliga salonger.

Tillsammans kan vi hjälpas åt att hålla oss trygga!

Puss & Kärlek,
Team Creative Headz